Gyors ebéd az Origoban

2011.06.15. 22:07

2011. június 15. 14:15 / Tünde

 

A Matteo helyén nyílt Origo Bistro már rég izgatta a fantáziámat, ezért végre beugrottam – igen, most egyes szám, első személyben fogok írogatni + nőnem ;) – hozzájuk egy gyors ebédre.

 

1.     Megközelíthetőség

Budapest, II. kerület, Pasaréti út 100. www.origobisztro.hu

Könnyen megtalálható, a Pasaréti tér körforgalmánál lévő buszmegálló mögötti épület. Parkolni a mellette lévő utcában ingyenesen lehet.

Harmadik próbálkozásra sikerült megtalálnom a helyem a teraszon. Először nem volt elég erős a (free) wifi, majd túlzottan a szemembe sütött a nap. A harmadjára talált hely akár tökéletes is lehetett volna, ha nincs az a sok kipufogógőzös autó és busz a terasz melletti körforgalomban. A lenti részen van egy kellemes terasz, nem is értem, miért nem ültem oda át negyedjére. :) 

 

2.     Ételek

 

Fél liter limonádéval kezdtem, ami nagyon jól esett a pár percig a napon melegedő szervezetemnek. Nem akartam túl nagy adagot enni, ezért úgy döntöttem, kihagyom a főételt (legalább lesz miért visszajönni az urammal is) és elég lesz egy leves + desszert kombó – naponta egyszer nekem is szabad vétkezni!


 

Zellerkrém levest választottam, amelyhez sajtos pirítós járt és túrógombócot.

 


A sajtos pirítós hideg és száraz volt, a leves meg nekem picit sós, de egyébként ízletes, bár lehetett volna karakteresebb a zeller jellegzetes íze.

 


Nem vagyok egy nagy cukorimádó, de a túrógombócnál nekem ennél jóval többre van szükségem! Túrógombóc révén az íze mellett nagyon fontos az állaga – mindkettő rendben volt, bár nem volt kiemelkedő egyik sem. A ribizli viszont nagyon jó ötlet volt hozzá. Az adag nekem sok volt, meg sem bírtam enni… bár az lehet, hogy azért van, mert meguntam (?)…

 

3.     Kiszolgálás

 

A pincérek gyorsak, kedvesek, segítőkészek voltak – jól tűrték a többszöri átköltöztetésemet is.

 

4.     Feeling

Abszolút (mai értelemben vett) bisztró hangulat. Nekem bejött!


Mellékhelyiség projekt: Nagyon bejött! Egy picike részből kellett kihozniuk az egészet, de jól megoldották. Érdekes ötlet, hogy kapcsolóval lehet az oldalra elhúzódó automata ajtót működtetni.

Az enteriőr trendi, igényes, kék-fehér összeállítású. Elég szűk a hely, de ez nekem még pont belefér. Tisztaság szempontjából sem találtam kivetni valót. Sajnos a fotót elbénáztam, mert le volt véve a vaku (ahelyett, hogy automatán használnám, ahogy egy nőnek kell), de azért „feeling-fotónak” megteszi ez is.

 

 

   

5.     Árak

 

Az óriáslimonádé 850,-, a leves 890,- a desszert pedig 990,- huf volt, azaz összesen 2.730,- forintról kaptam számlát.

 

6.     A Gasztrotúrák összegzése

 

Annak ellenére, hogy összességében elégedett voltam, semmiképpen sem mondanám kedvező ár-érték arányúnak ezt az ebédet. Azt hiszem, vissza kell jönnünk ide egy vacsira is, hogy kiforrottabb véleményt alkothassunk!

 

Pont

 

Megelőlegezett 5/10

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztroturak.blog.hu/api/trackback/id/tr262987437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása